Ankara’nın Altındağ ilçesinde sinyal sıkıntısı vatandaşı isyan ettirdi
Ankara Altındağ ilçesine bağlı Aydınlıkevler Mahallesi'nde, Türk Telekom operatörünün baz istasyonu bulunmaması sebebiyle sinyal sorunları yaşanıyor. Mahalle sakinleri, bu nedenle telefon görüşmelerinin "ALO" ifadesinden sonra sürekli olarak kesildiğini, iletişim kurmak için WhatsApp'ı tercih etmek zorunda kaldıklarını ve bu durumun kendilerine mağduriyet yaşattığını dile getiriyor.
ÖZEL HABER: SÜMER TAŞKIRAN
Ankara'nın Altındağ ilçesine bağlı Aydınlıkevler Mahallesi'nde, Çevreli, Altınpark, Ş. Cemalettin, Gar Caddeleri, Uzayan, Güveren, İstinye, Kırktaş, Çağdaş Sokaklarını kapsayan Türk Telekom baz istasyonunun olmaması nedeniyle yaşanan sorunlar devam ediyor. Mahalle sakinleri, Türk Telekom operatörü ile yaşanan sıkıntıyı şu ifadelerle dile getirdi: "Mahallemizde Türk Telekom çekmiyor. Baz istasyonu olmadığı için konuşurken sürekli 'ALO' dedikten sonra hat düşüyor. WhatsApp'tan görüşmek zorunda kalıyoruz. Bu durum bizi çok mağdur ediyor. Mahallemizde Türk Telekom'un çekmemesi büyük bir sorun. İşimiz gereği sürekli telefonla görüşmemiz gerekiyor. Baz istasyonu olmadığı için sürekli telefonlarımız düşüyor. Bu durum bizi çok zor durumda bırakıyor."
TÜRK TELEKOM’DAN AÇIKLAMA
Abonelerin başvurusu üzerine Türk Telekom'dan yapılan açıklamada, "Değerli müşterimiz. Talebinizi inceledik. Daha kaliteli hizmet sunabilmemiz adına bulunduğunuz bölgede baz istasyonu yatırımına ihtiyaç bulunmaktadır. İlgili bölgede kapsama yatırımlarımıza var gücümüzle devam ettiğimizi ve bu doğrultuda gelişmelerle ilgili tarafınıza bilgilendirme yapılacağını bildirmek isteriz." ifadeleri kullanıldı.
TÜRK TELEKOM OPERATÖRÜ ÇALIŞMIYOR, VATANDAŞLAR İSYANDA
Türk Telekom operatörünün arızaları nedeniyle vatandaşlar mağdur olmaya devam ediyor. Evlerinden acil durumda 112'yi arayamayan aboneler şikayetçi. Bir vatandaş, yaşanan sorunlar nedeniyle acil yardım çağrısında bulunan bir kişinin çığlıklarına rağmen 112'yi arayamadığını belirtiyor. Kendisinin de defalarca 112'yi arayıp bağlantı sorunları yaşadığını ifade eden vatandaş, operatör değiştirmek zorunda kaldığını dile getiriyor. Türk Telekom'un hizmet sorunlarına maruz kalan aboneler, yaşamı tehdit eden anlarda bile acil servislere ulaşamamanın endişesini taşıyor. Mağdur olan aboneler operatör değişikliği yapıyor.
MUHTAR HAREKETE GEÇTİ
Türk Telekom'un yaptığı açıklamaya rağmen, mağduriyetlerinin bir an önce giderilmesini isteyen mahalle sakinleri dilekçe yazarak Mahalle Muhtarı Şenol Öz’e gitti. Bunun üzerine Aydınlıkevler Mahalle Muhtarı Şenol Öz, harekete geçti ve Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER)’e, konuya yönelik dilekçe yazdı.
Dilekçede; Aydınlıkevler Mahallesi'nin çeşitli sokaklarında yaşanan mobil iletişim sorununa dikkat çekti. Türk Telekom cep telefonu kullanıcılarının düzenli olarak telefonlarını kullanamadığını ve acil durumlarda iletişim kurmakta zorlandıklarını ifade eden muhtar, ekte sunduğu Türk Telekom'un müşteri şikayeti cevabını ileterek bölgede mobil baz istasyonu kurulmasını talep etti. Şenol Öz, mahalle sakinlerinin diğer operatörlere geçmek zorunda kaldığını ve bu durumun mağduriyet yarattığını belirtti. Muhtar, dilekçesinde, özellikle Aydınlıkevler Mahallesi'nde yaşayan 4 bin nüfusun Türk Telekom'un baz istasyonu eksikliği nedeniyle mağdur olduğunu vurguladı.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.