EGO'dan vatandaşlara EÜTS uyarısı!
EGO Genel Müdürlüğü sosyal medya üzerinden yaptığı paylaşımda, Elektronik Ücret Toplama Sistemi'nin (EÜTS) yenileme aşamasında olduğunu duyurdu.
EGO Genel Müdürlüğü X hesabından, Elektronik Ücret Toplama Sistemi'nin (EÜTS) yenilenme aşamasında olduğunu ve kısa bir süre sonra yeniden faaliyete geçeceğini duyurdu.
Konu hakkında, ''Değerli Vatandaşlarımız, Elektronik Ücret Toplama Sistemi (EÜTS) şu anda hızlı bir şekilde yenilenme aşamasındadır. Mobil uygulamalarımız ile entegrasyon süreci test aşamasında olup çok kısa bir süre içerisinde stabil çalışma şekline dönecektir.
Son günlerde yaşanan Ankarakartların bazı validatörlerde okunmaması, aktarma işlemlerinin yapılamaması gibi problemler, eski yüklenici firma E-KENT'in kurumumuzla yaptığı sözleşme maddelerini yerine getirmemesi ve gerekli kontrolleri yapmamasından kaynaklanmaktadır.
Bu süreçte herhangi bir hak kaybı oluşmayacaktır.
Vatandaş memnuniyetini en üst düzeyde tutma amacımız doğrultusunda, bu tür teknik sorunların giderilmesi için yoğun bir çalışma yürütülmektedir. Yaşanan sorunlara istinaden taleplerinizi EGO CEP’TE Mobil Uygulamasında yer alan “Sorun Bildir” butonu veya https://baskent153.ankara.bel.tr/Basvuru/14 web adresinden bizlere ulaştırabilirsiniz.
Sabrınız ve anlayışınız için teşekkür eder, oluşabilecek herhangi bir rahatsızlık için özür dileriz.'' ifadeleri kullanıldı.
????DUYURU
— EGO Genel Müdürlüğü (@egobilgi) May 15, 2024
????https://t.co/JqysYAzOuq
????https://t.co/3SZn3eDEjn pic.twitter.com/RxMUgeVSum
Kaynak:Haber Merkezi
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.