Kahramankazan'da güler yüzlü ve çözüm odaklı bir yaklaşım: "Mavi Ay"

Kahramankazan Belediyesi'ne bağlı "Mavi Ay" masası, vatandaşların taleplerine hızla yanıt vererek çözüm odaklı hizmet sunuyor.

Kahramankazan'da güler yüzlü ve çözüm odaklı bir yaklaşım: "Mavi Ay"
Yayınlanma:
Güncelleme:

Kahramankazan Belediyesi bünyesinde hizmet veren "Mavi Ay" masası, vatandaşların taleplerini hızla karşılayarak çözüme ulaştırmaya devam ediyor. Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’ne bağlı olarak belediye binası girişinde hizmet sunan Mavi Ay, ilçe sakinlerinin istek, şikayet ve önerilerini titizlikle değerlendiriyor.

whatsapp-image-2024-11-07-at-10-06-21.jpeg

Güler yüzlü ve çözüm odaklı bir yaklaşımla çalışan Mavi Ay ekibi, vatandaşlardan gelen talepleri hızla ilgili birimlere yönlendiriyor ve zaman kaybını önlüyor. Böylece vatandaşlar, sorunlarını kısa sürede çözüme kavuşturabiliyor.

Kahramankazan halkı, Mavi Ay masasına 444 39 02-1010 numaralı telefondan veya 0552 444 39 02 numaralı WhatsApp hattından kolayca ulaşarak taleplerini iletebiliyor.

whatsapp-image-2024-11-07-at-10-06-22-1.jpeg

Kaynak:Bülten

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.