ODE Yalıtım yeni dönemde müşteri deneyimine odaklanacak

Global bir marka olma vizyonuyla faaliyetlerini sürdüren ODE Yalıtım, şirketin yıllık performansının değerlendirildiği ve yeni dönem stratejisinin açıklandığı ‘Paylaşım Toplantısı’nı gerçekleştirdi.

ODE Yalıtım yeni dönemde müşteri deneyimine odaklanacak
Yayınlanma:
Güncelleme:

Global bir marka olma vizyonuyla faaliyetlerini sürdüren ODE Yalıtım, şirketin yıllık performansının değerlendirildiği ve yeni dönem stratejisinin açıklandığı ‘Paylaşım Toplantısı’nı gerçekleştirdi. Pandeminin zorlu koşullarına karşın 2020 yılı için belirledikleri hedeflerin tamamını hayata geçirdiklerini söyleyen ODE Yalıtım Yönetim Kurulu Başkanı Orhan Turan, 2021 yılı stratejileri ‘CX ODE’ ile müşteri deneyimine odaklanacaklarını dile getirdi.

 

Türkiye’nin yüzde 100 yerli sermayeli en büyük yalıtım şirketi ODE Yalıtım, geleneksel olarak düzenlediği ‘Paylaşım Toplantısı’nı, bu yıl pandemi nedeniyle çevrim içi ortamda gerçekleştirdi. Genel Müdürlük çalışanları ile üretim tesislerindeki yöneticilerin katıldığı toplantıda 2020 yılının değerlendirmesi yapılırken ODE’nin yeni dönem hedefleri ve stratejisi hakkında da çalışanlara bilgi verildi.

 

Orhan Turan: “Çevik ve esnek yönümüzle tüm zorlukların üstesinden geldik”

 

Pandemi döneminin zorlu koşullarına rağmen 2020 yılı hedeflerinin tamamını hayata geçirdiklerini söyleyen ODE Yalıtım Yönetim Kurulu Başkanı Orhan Turan, “Pandemi döneminde gerek ekonomik koşullar gerekse tedarik zincirinde yaşanan aksamalara rağmen planladığımız yatırımları gerçekleştirdik, Ar-Ge ve inovasyonu odağımıza alarak yeni ürün geliştirmeye devam ettik, yurt dışı ağımızı daha da genişlettik. Belirsizliklerle baş edebilme yetkinliğimiz, çevik ve esnek yönümüz sayesinde geçmiş yıllarda yaşanan krizler gibi pandemide de tüm zorlukların üstesinden geldik” dedi.

 

“CX ODE ile müşterilerimize değer katacağız”

 

Yeni dönemde müşteri deneyimine (CX) odaklanacaklarını açıklayan Orhan Turan, sözlerini şöyle sürdürdü; “Özellikle son on yıldır teknolojinin gelişmesiyle birlikte tüketici dinamiklerinde başlayan değişim, pandemi ile birlikte hız kazandı. Artık tüketiciler, yaşadıkları deneyime her zamankinden daha fazla önem veriyor. Tüketicilere pozitif, teşvik edici ve marka algısı ile uyumlu deneyimler sunan şirketler bir adım öne geçiyor. Biz de yeni dönem stratejimiz ‘CX ODE’ ile müşterilerimiz için daha fazla değer yaratmayı, talep ve beklentilerini en iyi şekilde karşılamayı hedefliyoruz. Bu doğrultuda ilk etapta yeni CRM sistemimiz ve bayi portalımızın çalışmalarına başladık. 2021 yılındaki diğer projelerimizle de müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmaya devam edeceğiz.”

 

KOD2020 stratejisine de devam edilecek

 

Orhan Turan ayrıca, 2020 yılında açıkladıkları, K’si Kurum İçi Girişimcilik, O’su Operasyonel Mükemmellik, D’si ise Dijital Dönüşüm’ü temsil eden KOD2020 stratejisini uygulamayı sürdüreceklerini de sözlerine ekledi.

 

Yöneticiler ODE’nin yeni dönemini anlattı

 

Paylaşım Toplantısı’nda söz alan ODE Yalıtım Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Erhan Özdemir, Teknik Genel Müdür Yardımcısı Tarık Uslu, Mali İşler Genel Müdür Yardımcısı Kemal Direk, Su Yalıtım Koordinatörü Metin Demir ve İnsan Kaynakları Müdürü Gizem Özgüney, 2020 yılı çalışmaları ve yeni dönem planlamaları hakkında bilgi verdi. Gün boyu düzenlenen yarışmalar ile ODE çalışanları keyifli bir gün geçirdi.

Kaynak:Bülten

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.