E-ticarette İhracatın Ana Hatları eğitimi verildi

İş Geliştirme Eğitimlerinin dördüncüsü E- ticarette İhracatın Ana Hatları başlığı ile Hacettepe Teknokent toplantı salonunda gerçekleştirildi.

E-ticarette İhracatın Ana Hatları eğitimi verildi
Yayınlanma:
Güncelleme:

Hacettepe Teknokent firmaların satış ve pazarlama kabiliyetlerini artırmak ve yıllık ihracat planlamalarını oluşturmaları için 2018 yılı içerisinde başlatmış olduğumuz İş Geliştirme Eğitimlerinin dördüncüsü E- ticarette İhracatın Ana Hatları başlığı ile Hacettepe Teknokent toplantı salonunda gerçekleştirildi.

hacettepe-31-002.jpg

Firmaların yoğun ilgi gösterdiği E- ticarette İhracatın Ana Hatları eğitiminde Kompass eğitmenleri tarafından; hedef pazar tespiti, hedef pazar tespiti için temel dinamikler, hedef pazarın ön tespiti, B2B ve B2C farklılıkları ele alınırken; ihracatta B2B’nin daha etkin ve verimli kullanılması için temel gerekliliklerin neler olması gerektiği üzerinde durulmuştur. Ayrıca ihracat yapmayan firmaların ihracat kabiliyeti kazanması için ihracat yapacak bir firmanın yetkinliklerinin neler olması gerektiği anlatılırken, hedef ihracat sektörünün araştırılmasının ve ihracatı yapılacak ürünün uluslararası alandaki rekabet gücünün nasıl belirlenmesi gerektiği soru ve cevap şeklinde uygulamalı olarak ele alınmıştır.

 Editör
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.