Keçiören’de online hizmete teşvik
Vatandaşların vergi borçlarını yapılandırmasını teşvik etmek için harekete geçen Keçiören Belediyesi 40 bine yakın kişiye yapılandırma hizmetinde bulundu.
Vatandaşların vergi borçlarını yapılandırmasını teşvik etmek için harekete geçen Keçiören Belediyesi 40 bine yakın kişiye yapılandırma hizmetinde bulundu. Ayrıca Keçiören Belediyesi’nin hizmete soktuğu online yapılandırma sisteminden yaklaşık 7 bin 150 vatandaş faydalandı.
Keçiören Belediyesi tarafından kamuya yönelik vergi borçlarının yapılandırması kapsamında vatandaşlara kolaylık sağlamak için hayata geçirilen online yapılandırma hizmeti büyük ilgi gördü. Vatandaşların vergi borçlarını yapılandırmasını teşvik etmek için harekete geçen Keçiören Belediyesi 40 bine yakın kişiye yapılandırma hizmetinde bulundu.
Ayrıca Keçiören Belediyesi’nin hizmete soktuğu online yapılandırma sisteminden yaklaşık 7 bin 150 vatandaş faydalandı. Vatandaşın vergi borcu için kolaylık sunan online sistemle, vatandaş hem bilgilendirildi hem de yapılandırmaya teşvik edildi. İnternet sitesi üzerinden başvuru yapan vatandaşın vergi borcuna dair olumlu da olsa olumsuz da olsa SMS’le geri dönüş yapıldı. Keçiören Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğü ile Mali Hizmetler Müdürlüğü’nün ortaklaşa yürüttüğü çalışmayla oluşturulan özel birim, vatandaşlara rehberlik etmek için yoğun mesai harcadı.
HEM ZAMAN TASARRUFU HEM DE KOLAYLIK SAĞLANDI
Online yapılandırma sisteminin hem pratik olduğunu hem de zaman kaybını azalttığını ifade eden Keçiören Belediye Başkanı Mustafa Ak, “ Devletimiz tarafından sunulan vergi borcunu yapılandırma kolaylığına destek olmak için Keçiören Belediyesi olarak vatandaşlarımıza online yapılandırma hizmeti verdik. Kimi vatandaşımız yapılandırmadan haberdar değildi. Kimi vatandaşımız ise nasıl yapacağı konusunda fikir sahibi olmadığı için yapılandırma yapmakta güçlük çekiyordu. Biz de teknolojinin nimetlerinden faydalanarak, bir nevi vatandaşlarımıza bu konuda rehberlik hizmeti vererek onları gerekli yerlere yönlendirdik ve vergi yapılandırmalarında kolaylık sağladık. Online yapılandırma sistemine başvuru yapan yaklaşık 7 bin vatandaşımıza olumlu ya da olumsuz dönüş yaptık. SMS bilgilendirmesiyle onlara yol gösterdik” ifadelerini kullandı.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.