Vatandaş memnuniyetini yükselten yenilik

İçişleri Bakanlığı, Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü tarafından hayata geçirilen “Konsept Nüfus Müdürlüğü” Projesi ile kısalan hizmet süresi sayesinde vatandaşların memnuniyetinin arttığını belirtti.

Vatandaş memnuniyetini yükselten yenilik
Yayınlanma:
Güncelleme:

İçişleri Bakanlığı, Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü tarafından hayata geçirilen “Konsept Nüfus Müdürlüğü” Projesi ile kısalan hizmet süresi sayesinde vatandaşların memnuniyetinin arttığını belirtti.

İçişleri Bakanlığı, Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü tarafından hayata geçirilen “Konsept Nüfus Müdürlüğü” Projesi ile kısalan hizmet süresi sayesinde vatandaşların memnuniyetinin arttığını belirtti. Konuyla ilgili yapılan açıklamada ise şu ifadelere yer verildi:

“Bakanlığımızın Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü tarafından hayata geçirilen ‘Konsept Nüfus Müdürlüğü’ Projesi ile nüfus müdürlüklerinin fiziki ve teknik kapasitesinin arttırılmasına yönelik çalışmalar yapılıyor. Bu çerçevede nüfus müdürlükleri yeniden tasarlanıyor. Sağlanan teknoloji desteği ile birlikte hizmet süreleri kısalıyor, yoğunluk azalıyor. Günde ortalama 250 bin vatandaşımıza hizmet sunan, hayatımızın her anında önemli rol oynayan nüfus müdürlüklerinin standartları yükseltilerek çağın gereklerine uygun yeni konseptine kavuşturuluyor. Daha ilerici, daha çağdaş, sürdürülebilirliğe hizmet eden, kurumsal kimliğin ön planda tutulduğu yeni çalışma alanlarında sunulan ‘Vatandaş Odaklı Hizmet’ anlayışı ile geleneksel bürokrasi anlayışı çok gerilerde kalıyor.”

aw426537-01.jpg

Projeyle özgün bir kurumsal kimlik kazanılmasının sağlandığı belirtildi

Çalışması tamamlanan 478 hizmet birimi ile 44 milyon vatandaşın hizmet alabileceğinin bilgisinin verildiği açıklamanın devamında şunlar denildi:

“Konsept Nüfus Müdürlüğü Projesi ile hizmet birimlerinin standartlaşması, yüksek teknolojik altyapıyla hizmet verilmesi ve özgün bir kurumsal kimlik kazanılması sağlandı. Çalışma alanının içerisinde konumlandırılan danışma alanı sayesinde vatandaşlarımızın kapı kapı dolaşmadan doğru ve yönlendirici bilgiye ulaşabilmeleri sağlanırken işlem süreleri de kısaldı. Nüfus müdürlüklerinin iş yoğunluğunu azaltmak, vatandaş refahını artırmak ve hizmet kalitesini iyileştirmek amacıyla uygulamaya konan yeni nüfus müdürlükleri konseptinin sayısı her geçen gün artıyor. Proje kapsamında bugüne kadar 478 hizmet birimi yeni konsepte göre düzenlendi. Konsept nüfus müdürlüğü çalışması tamamlanan 478 hizmet birimi ile 44 milyon 115.369 vatandaşımız (Türkiye nüfusunun yüzde 53,05'i) modern ve konforlu konsept nüfus müdürlüklerinden hizmet alabilecek. 232 hizmet biriminde ise konsept çalışmaları devam etmektedir.”

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.