4 kalem laboratuvar testi alımı işi

HASTANEMİZ LABORATUVAR BÖLÜMÜNÜN 2024 YILI İHTİYACI OLAN 4 KALEM TEST ALIMI İŞİ
DEVLET HASTANESİ-KAHRAMANKAZAN SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

Hastanemiz Laboratuvar Bölümünün 2024 yılı ihtiyacı olan 4 kalem test alımı işi mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN:2023/1139400
1-İdarenin
a) Adı:DEVLET HASTANESİ-KAHRAMANKAZAN SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi:Atatürk Mah. Osmanlı Caddesi No:34 06980 KAHRAMANKAZAN/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası:3128141414 - 3128141425
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası:https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu mal alımın

a) Adı:Hastanemiz Laboratuvar Bölümünün 2024 yılı ihtiyacı olan 4 kalem test alımı işi
b) Niteliği, türü ve miktarı:Hastanemiz Laboratuvar Bölümünün 2024 yılı ihtiyacı olan 4 kalem test alımı işi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer:KAHRAMANKAZAN DEVLET HASTANESİ
ç) Süresi/teslim tarihi:İşe başlama tarihi 01.01.2024; işi bitirme tarihi 31.12.2024 dir. Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 5 (beş) gün içerisin de istenilen test kitlerini de teslim edecektir. Testler hastanemizin ihtiyacına göre peyder pey alınacaktır. Telefon, faks ve sipariş mektubu ile yapılan test istemleri görüşmenin yapılmasına müteakip 5 (beş) gün içerisinde teslim edilecektir.
d) İşe başlama tarihi:01/01/2024

3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati:10.11.2023 - 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres):Kahramankazan Devlet Hastane Toplantı Salonu

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
1) İstekliler, teklif etmiş oldukları ürünlerin ihale tarihinden önce veya en geç ihale tarihi itibari ile TİTUBB/ ÜTS ye kayıtlı olduğunu gösteren belgelerin çıktılarını ihale zarfında sunmalıdır.
2) İstekliler, ihale tarihinden önce veya ihale tarihi itibari ile teklif ettikleri malzemelerin ithalatçı veya üretici ise teklif ettikleri ürünler ile ilgili TİTUBB ve/veya ÜTS 'ye kayıtlı olduklarına dair belgeyi ve ürün numaralarını (barkod), T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı ürün ve cihazların, ithalatçı veya üreticisinin bayii ise bu firmaların adı altında bayiliklerini kanıtlayıcı belgeyi ve ürün numaralarını (barkod) sunacaklardır.
3) Ürünün kapsam dışı olması halinde teklif edilen ürünün üreticisinin veya ithalatçısının kapsam dışı beyanı esas alınacak olup bu durum belgelendirilecektir.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:
İhale komisyonu gerek gördüğünde ihale kararı öncesi teklif edilen ürünlerin teknik şartnameye uygunluğunu belirlemek amacıyla numune isteyebilir.

5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (YüzElli) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

#ilangovtr BASIN NO: ILN01915038