Çubuk Halil Şıvgın Devlet Hastanesi İhale İlanı

VERİ GİRİŞ VE KONT İŞLET, GÜV PERS, TEM PERS İÇİN PERS KIYAFETİ & YEŞİL ÖRTÜ VE HAVLU & NEVRESİM TAK, ALEZ, YASTIK KOR, YASTIK, YASTIK KILIFI VE PİKE & SEDYE ÖRT, DİSP YATAK KOR, HASTA ÖNL VE GALOŞ & MUH DEFTER, FORM, DOSYA VE BASILI DOK ALIMI

ÇUBUK HALİL ŞIVGIN DEVLET HASTANESİ BAŞHEKİMLİĞİ

Veri Giriş ve Kont İşlet, Güv Pers, Tem Pers için Pers Kıyafeti & Yeşil Örtü ve Havlu & Nevresim Tak, Alez, Yastık Kor, Yastık, Yastık Kılıfı ve Pike & Sedye Ört, Disp Yatak Kor, Hasta Önl ve Galoş & Muh Defter, Form, Dosya ve Basılı Dok Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN:2024/605149
1-İdarenin
a) Adı:ÇUBUK HALİL ŞIVGIN DEVLET HASTANESİ BAŞHEKİMLİĞİ
b) Adresi:Cumhuriyet Mah. Ankara Bulvarı No.54 06760 Çubuk/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası:0312 837 8110 - 0312 838 2151
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası:https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu mal alımın

a) Adı:Veri Giriş ve Kont İşlet, Güv Pers, Tem Pers için Pers Kıyafeti & Yeşil Örtü ve Havlu & Nevresim Tak, Alez, Yastık Kor, Yastık, Yastık Kılıfı ve Pike & Sedye Ört, Disp Yatak Kor, Hasta Önl ve Galoş & Muh Defter, Form, Dosya ve Basılı Dok Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı:7 Kısım 53 Kalem Veri Giriş ve Kontrol İşletmenleri, Güvenlik Personelleri, Temizlik Personelleri için Personel Kıyafeti Alımı & Yeşil Örtü ve Havlu Alımı & Nevresim Takımı, Alez, Yastık Koruyucu, Yastık, Yastık Kılıfı ve Pike Alımı & Sedye Örtüsü, Disposable Yatak Koruyucu, Hasta Önlüğü ve Galoş Alımı & Muhtelif Defter, Form, Dosya ve Basılı Doküman Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer:Çubuk Halil Şıvgın Devlet Hastanesi Başhekimliği Ayniyat Tüketim Depo Hizmetleri Birimi Çubuk-ANKARA
ç) Süresi/teslim tarihi:Ürünlerin tamamı tek seferde teslim alınacaktır. Başhekimliğimiz yüklenicinin teslim edeceği ürünlerle ilgili olarak; teslim programın değişiklik yapma hakkına sahiptir. İhale kapsamında Son teslimat 31.12.2024 tarihini geçmeyecektir. Birden fazla kısım tek firmada kalırsa her kısım için ayrı ayrı fatura kesilecektir. Bahsi konu mal/malzemelerin tamamı sözleşme imzalama tarihi itibarı ile en geç 50 (Elli) takvim günü içerisinde teslim edilecektir. 01.Kısım; 4 Kalem Veri Giriş ve Kontrol İşletmeni Personelleri için Hastane Hizmetlerinde Kullanılacak Personel Kıyafeti Alımı (1., 2., 3. ve 4. kalemleri kapsamaktadır.) 02.Kısım; 11 Kalem Güvenlik Personelleri İçin Hastane Hizmetlerinde Kullanılacak Personel Kıyafeti Alımı (5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14. ve 15. kalemleri kapsamaktadır.) 03.Kısım; 11 Kalem Temizlik Personelleri İçin Hastane Hizmetlerinde Kullanılacak Personel Kıyafeti Alımı (16., 17., 18., 19., 20., 21., 22., 23., 24., 25. ve 26. kalemleri kapsamaktadır.) 04.Kısım; 2 Kalem Ameliyathane ve Sterilizasyon Hizmetlerinde Kullanılmak Üzere; Yeşil Örtü ve Havlu Alımı (27. ve 28. kalemleri kapsamaktadır.) 05.Kısım; 6 Kalem Hastane Yataklı Servis Hizmetlerinde Kullanılmak Üzere; Nevresim Takımı, Alez, Yastık Koruyucu, Yastık, Yastık Kılıfı ve Pike Alımı (29., 30., 31., 32., 33. ve 34. kalemleri kapsamaktadır.)” 06.Kısım; 4 Kalem Hastane Hizmetlerinde Kullanılmak Üzere; Sedye Örtüsü, Disposable Yatak Koruyucu, Hasta Önlüğü ve Galoş Alımı (35., 36., 37. ve 38. kalemleri kapsamaktadır.) 07 Kısım; 15 Kalem Hastane Hizmetlerinde Kullanılmak Üzere; Muhtelif Defter, Form, Dosya ve Basılı Doküman Alımı (39., 40., 41., 42., 43., 44., 45., 46. 47., 48., 49., 50., 51., 52. ve 53. kalemleri kapsamaktadır.)
d) İşe başlama tarihi:Sözleşmenin imzalanması ile işe başlanacaktır.

3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati:28.05.2024 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres):Çubuk Halil Şıvgın Devlet Hastanesi Konferans Salonu Çubuk - ANKARA (Cumhuriyet Mah. Ankara Bulvarı No.54 Çubuk - ANKARA)

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgelerine ilişkin bilgiler:
a. ÜTS/UBB Barkod Bildirimi, Numune veya Katalog veya Broşür Teslim Tutanağı;
b. Yerli Malı Beyanı Belgesi (Yerli Malı Teklif Edilecek ise;)
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

#ilangovtr BASIN NO: ILN02029383