ÖZEL HABER: GÜNSU ÖZMEN
Geçtiğimiz günlerde EGO Genel Müdürlüğünün duyurduğu yeni uygulama kapsamında, Ankarakart’ın online dolum işlemlerinde işlem ücreti alınmaya başlandı. Bu gelişme, birçok kullanıcının online dolum yerine fiziksel dolum noktalarına yönelmesine sebep oldu. Özellikle iş giriş ve çıkış saatlerinde dolum noktaları ve bankolarda uzun kuyruklar oluştuğu görüldü.
VATANDAŞLARDAN TEPKİ!
Vatandaşlar, işlem ücretinin yüksek olduğunu ve bu durumun kendilerini mağdur ettiğini belirterek, dolum işlemlerini ücretsiz gerçekleştirebilmek adına SmartBanko'lara gitmeyi tercih ettiklerini ifade etti.
Memur bir vatandaş, mevcut duruma sitem ederek, "İşim gereği sürekli toplu taşıma kullanıyorum ve her gün iş çıkışında bu kuyruklarda beklemek zorunda kalıyorum. İşlem ücreti yüzünden artık online dolum yapmak istemiyorum. Yetkililerden bu soruna bir çözüm bulmalarını rica ediyorum." ifadelerini kullandı.
KUYRUKLAR GÜN GÜN UZUYOR
EGO Genel Müdürlüğü yaptığı açıklamada, kesilen ücretin bankacılık sistemi içindeki bir işlem olduğunu ve bu ücretlerin Ego Genel Müdürlüğü veya Ankara Büyükşehir Belediyesi hesaplarına taşımacılık ücreti haricinde yatırılmadığını ifade etti. Ancak, işlem ücreti uygulamasının devam etmesi halinde vatandaşlar, dolum noktalarındaki kuyrukların azalmasının zor olacağı ve bu durumun günlük yaşamı olumsuz etkileyebileceği ifade edildi.
Vatandaşlar, EGO yönetiminden bu konuda bir çözüm bulunmasını bekliyor.