Ankaralı mağdur oldu: EGO Cep'te uygulamasında bakiye sorunu

Ulaşım kartlarına bakiye yüklemek için EGO Cep'te uygulamasına giren Ankaralılar, teknik sorun nedeniyle mağdur oldu. Uygulamada yaşanan sorundan kaynaklı olarak yükleme işlemi yapamayan vatandaşların şikayetleri üzerine EGO Genel Müdürlüğünden açıklama geldi.

ÖZEL HABER: BERAT TEMİZ

Ankara'da toplu ulaşımla ilgili şikayetler artmaya devam ediyor. 8 Ekim Salı günü sabah saatlerinde EGO Cep'te uygulamasında yaşanan teknik sorun nedeniyle Ankaralılar kartlarına bakiye yüklemesi yapamadı. Uygulamada bakiye yükleme sayfasına giren vatandaşlar beyaz boş ekranla karşılaştı.

Saatlerce süren sorun nedeniyle EGO kartlarına yükleme yapamayan Ankaralı vatandaşlar mağdur oldu. Bakiye yükleyemediği için otobüs ve metroya binemediği belirten bir vatandaş, taksiye bindiğini ve fazla ücret ödemek zorunda kaldığını söyledi.

EGO AÇIKLAMA YAPTI

EGO Cep'te uygulamasında yaşanan sorun nedeniyle vatandaşlar sosyal medya üzerinden de tepki gösterdi. Şikayetlerin artması üzerine EGO Genel Müdürlüğünden açıklama geldi.

Sunucu kaynaklı sorun yaşandığını belirten EGO Genel Müdürlüğü, "Mobil uygulamamızdan kısa bir süre yükleme işlemi yapılamamıştır. Ekiplerimiz tarafından yaşanan soruna en hızlı şekilde müdahale edilmiş olup mobil uygulamamız çalışır hale getirilmiştir" ifadelerini kullandı.

SORUN TAM ANLAMIYLA ÇÖZÜLMÜŞ DEĞİL

EGO'dan yapılan açıklamaya rağmen bazı vatandaşlar hâlâ uygulama üzerinden bakiye yükleyemediklerini belirtti. EGO Genel Müdürlüğünün müdahalesinin ardından sorunun kısa süre içerisinde tamamen çözülmesi bekleniyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ankara Haberleri