Ankara'nın buluşma noktası Ankamall: 2024'te yenilikler kapıda

ANKAmall AVM, 2023'te karşılaşılan zorluklara rağmen büyük bir başarı elde etti. Ziyaretçi sayısındaki artış ve pandemi öncesine dönüş, ANKAmall'ın güçlü performansını ortaya çıkarıyor. Pazarlama Yöneticisi Burçin Cesur, 2024 için enerji verimliliği ve sürdürülebilirlik odaklı projelerle, müşteri memnuniyetini artırmayı hedeflediklerini belirtiyor.

ÖZEL HABER: SÜMER TAŞKIRAN

Başkentlilerin buluşma merkezi olan ANKAmall AVM'nin Kıdemli Pazarlama Yöneticisi Burçin Cesur, AVM'nin 1999'da Migros Alışveriş Merkezi Ankara olarak başladığını ve 2006'da "Türkiye'nin Alışveriş Merkezi" sloganıyla ANKAmall Alışveriş Merkezi adını aldığını belirtti.

Profam Yönetim tarafından yönetilen ANKAmall'da şu anda 330'dan fazla mağaza, kafe ve restoranın hizmet verdiğini belirten Cesur, pandemi sürecinde AVM sektöründe yaşanan duraklamaya rağmen, şu anda ziyaretçi sayısı ve ciro artışı bakımından AVM'lerin pandemi öncesine döndüğünü ifade etti.

Alışveriş alışkanlıklarındaki değişime paralel olarak "AVM'lerin sadece alışveriş merkezi olmanın ötesinde, yaşamı kolaylaştıran ve zenginleştiren mekanlar haline geldiğini" sözlerine ekleyen Burçin Cesur, sürdürülebilirlik konusunda ANKAmall'ün çevresel ve sosyal sorumluluklara odaklandığını belirterek sıfır atık lisansı, trijenerasyon tesisi, yağmur suyu depolama projesi ve güneş enerjisi santrali gibi projelerle çevreye duyarlılıklarını vurguladı. Ayrıca, ANKAmall'ün girişimci kadınlara yönelik mentorluk programı ve çocuklara yönelik sosyal sorumluluk projeleriyle topluma katkı sağladığını ifade etti.

Cesur, önümüzdeki dönemde daha fazla sürdürülebilirlik projeleri hayata geçirmeyi ve bölgeye yarar sağlayacak işlere imza atmaya devam etmeyi hedeflediklerini belirtti.

ANKAmall AVM'de gerçekleştirilen çeşitli etkinlikler hakkında bilgi veren Burçin Cesur, her yıl Fanta Fest Ankamall'ün tercihi olduğunu ve düzenledikleri konserlerden olumlu sonuçlar aldıklarını belirtti.

Ankara'nın buluşma noktası ANKAmall, yaz ayları boyunca ziyaretçilerini müzik, sanat, bilim ve eğlence dolu etkinliklerle buluşturuyor. Kukla gösterilerinden açık hava sinemasına, söyleşilerden illüzyon gösterilerine kadar çeşitli etkinlikler düzenleniyor. ANKAmall AVM, çocuklara yönelik "ProdigiesMusic" eğitimi ile erken öğrenme çağında uluslararası müzik anlayışıyla tanışma imkanı da sunuyor. Ayrıca, Kırmızı Kış Festivali, Tatlı Festivali, Master Chef gibi projeler kapsamında birçok farklı etkinlik gerçekleştiriliyor.

ANKAMALL AVM'NİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ İÇİN UYGULADIĞI STRATEJİLER

Burçin Cesur, ANKAmall AVM’nin müşteri memnuniyeti ve sadakatini artırmak adına çeşitli stratejileri hayata geçirdiğini, bu kapsamda sürekli gelişmeye ve hizmet kalitesini yükseltme odaklı müşteri beklentilerine uygun etkinlikler ve uygulamaları başlattığı bilgisini aktardı.

Mobil aplikasyonları aracılığıyla müşteri geri bildirimini ön planda tutan ANKAmall, "ANKAmall Her Şey" adlı uygulamasında insan dokunuşunu yapay zekayla birleştirerek müşteri memnuniyetini artırıyor. Bu uygulama sayesinde ziyaretçiler, mağaza kampanyalarını, yenilikleri ve etkinlikleri takip edebilirken, aynı zamanda öneri, istek ve görüşlerini ileterek daha üstün hizmet almaya katkı sağlıyor.

Yeni markalar ve mağazalar ANKAmall'e başvuruda bulunmak için kurumsal sunumlarını iletebilirler. ANKAmall, müşteri memnuniyetini ön planda tutarak teknolojiyi kullanarak hizmet kalitesini artırmaya devam ediyor.

Perakende sektöründeki teknolojik gelişmeleri yakından takip eden ANKAmall, online alışverişin artmasıyla birlikte müşteri tercihlerine uygun alternatifler sunmaya odaklanıyor. Fiziksel mağazaların geleceğine dair inancını koruyan ANKAmall, AVM'leri alışverişin ötesinde sosyal ve kültürel aktivitelerin merkezi haline getirerek müşteri deneyimini zenginleştiriyor.

ANKAMALL'ÜN 2023 DEĞERLENDİRMESİ VE 2024 HEDEFLERİ

ANKAmall Pazarlama Yöneticisi Burçin Cesur, anadolugazete.com.tr'ye yaptığı açıklamada, 2023'ü "Zorluklarla dolu bir yıl" olarak nitelendirirken, ANKAmall için olumlu bir yıl geçirildiğini belirtip 6 Şubat depremleri ve bölgesel savaşlara rağmen ziyaretçi sayısının ve cironun arttığına vurgu yaptı. Cesur, 2024'te bu olumlu trendin devam etmesini öngördüklerini ifade etti.

Gelecek projelerine yönelik olarak Cesur, enerji verimliliğinin önemine vurgu yaparak ANKAmall'ün enerji tüketimini güneş enerjisi gibi sürdürülebilir kaynaklardan karşılamaya odaklandığını belirtti. Ayrıca, alışveriş merkezlerinin fonksiyonlarını genişleterek turizm, sağlık, eğitim ve yenilenebilir enerji gibi alanlara yönelmeyi planladıklarını söyledi. Cesur, bu hedeflere uygun olarak yapılan trijenerasyon tesisleri, yağmur suyu depolama projeleri ve müşteri odaklı mobil uygulamalar gibi çalışmaları hayata geçirdiklerini ifade etti.

ANKAmall'ün gelecek dönemdeki planlarının, perakende sektöründeki değişim ve dönüşümü gözeterek şekillendiğine değinen Cesur, enerji verimliliği, sürdürülebilirlik ve müşteri memnuniyeti gibi alanlarda attıkları adımların bu vizyon doğrultusunda olduğunu belirtti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ankara Haberleri