Başkent 153, 7 ayda 2 milyon 26 bin çağrı aldı

Ankara Büyükşehir Belediyesinin ve Başkentlilerin iletişimini sağlayan Başkent 153 Çağrı Merkezi, 7 ayda 2 milyon 26 bin çağrı aldı.

Ankara Büyükşehir Belediyesinin ve Başkentlilerin iletişimini sağlayan Başkent 153 Çağrı Merkezi, yeni bir sistemle çalışarak vatandaşların iletişim ihtiyaçlarını daha etkin bir şekilde karşılıyor. Bu yeni sistem sayesinde, vatandaşlar telefonla sıra beklemeden sorunlarını iletebiliyor ve başvuruları çeşitli denetleme aşamalarından geçerek daha hızlı bir şekilde çözüme ulaşıyor. Bu gelişmeler sonucunda, memnuniyet oranı yüzde 97 seviyelerine yükselmiş durumda.

2 MİLYON 27 BİN 238 ÇAĞRI ALDI

2023 yılının ilk 7 ayında Başkent 153 Çağrı Merkezi, 2 milyon 27 bin 238 çağrı aldı. Bu çağrılara resmi kayıtlara geçmiş 631 bin 133 başvuru da cevap verildi. Bu istatistikler, Ankara Büyükşehir Belediyesinin vatandaşlarla daha etkin bir iletişim ve çözüm odaklı çalışma sağlamak için çaba harcadığını gösteriyor.

Vatandaşların Başkent 153 Çağrı Merkezi üzerinden istedikleri her an Büyükşehir Belediyesine ulaşabileceklerine dikkat çeken Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı Koordinatör Yardımcısı Gamze Özbaş, “Başkent 153 Çağrı Merkezi’miz yeni dönemde yeni bir anlayışla vatandaşlarımıza hizmet vermeye devam ediyor. Vatandaşlarımızın artık telefonda sıra beklemediği, başvuruların çeşitli denetleme aşamalarından geçtiği bu yeni sistemde çağrı personelimizden memnuniyet oranı yüzde 97 seviyesine yükseldi. Herkesin apartmanlarında, sokaklarında, caddelerinde gördüğü eksiklikleri ya da taleplerini bizlere bildirmelerini, kent yönetiminde ortak akıl ve yönetişim ile yer almalarını rica ediyoruz. Çünkü biz sadece cevaplamak için değil anlamak ve çözüm üretmek için çalışıyoruz.” diye konuştu.

3 BİRİM İLE VATANDAŞLARA HİZMET VERİYORLAR

Ankara'nın hizmet birimi olan Başkent 153, vatandaşlardan gelen talep ve şikayetlerin çözümünü sağlamak üzere Birim Denetim, Cevap Denetim ve Rapor Analiz ekipleri tarafından destekleniyor.

"Birim Denetim" ekipleri, aylık düzenli toplantılar yaparak "Başkent 153" çalışanlarıyla işbirliği içinde aksayan konuları hızla çözüme kavuşturuyor. Bu sayede, sorunlar daha etkili bir şekilde ele alınıyor.

"Cevap Denetim" ekibi, vatandaşlara verilen cevapların uygunluğunu ve zamanında olup olmadığını kontrol ediyor. Taleplere verilen cevapların içeriği detaylı bir şekilde incelenerek, vatandaşlara daha bilgilendirici cevaplar sunuluyor. Ayrıca, şikayetlerin çözülüp çözülmediği de dikkatlice takip ediliyor.

"Rapor Analiz" ekibi, Ankara'nın farklı bölgelerinde yaşanan sorunları belirliyor. Bu sorunların ne kadar süredir devam ettiği ve ilgili birimlerin bu konuda ne tür adımlar attığı veya atamadığı aylık raporlarla tespit ediliyor.

Başkent 153, halkın memnuniyetini değerlendirmek amacıyla elektronik anketler düzenliyor. Memnuniyetsizlik durumlarında, başvurular tekrar gözden geçirilerek ilgili birimler uyarılıyor ve başvuru süreci yeniden başlatılıyor.

Başkent 153'e çağrı merkezinin yanı sıra "0312 153 00 00" numaralı WhatsApp ve "6284" SMS hattı, Başkent Mobil uygulaması ile sosyal medya hesapları üzerinden ulaşmak mümkün. Bu yöntemler aracılığıyla vatandaşlar kolayca iletişime geçebiliyor ve taleplerini iletebiliyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ankara Haberleri