Başkent 153 Çağrı Merkezi'ne gelen ilginç çağrılar gülümsetti

Ankara Büyükşehir Belediyesi (ABB) bünyesinde telefon, SMS, internet sitesi, WhatsApp, mobil uygulama ve sosyal medya üzerinden hizmet veren Başkent 153 Çağrı Merkezi'ne kredi çekmek isteyenden fatura kontrolü yapmak isteyene kadar gülümseten farklı aramalar da geliyor.

Ankara Büyükşehir Belediyesi (ABB) Başkent 153 Çağrı Merkezi, vatandaşa 7/24 hizmet vermeye devam ederken kentle ilgili şikayetlerin yanı sıra farklı aramalar da geliyor.

Kredi çekmek için memur kefil desteği isteyenden posta kutusunun kontrol edilmesini isteyene kadar ilginç aramalar da 153'e düşüyor.

Telefon, SMS, internet sitesi, WhatsApp, mobil uygulama ve sosyal medya üzerinden hizmet veren çağrı merkezi en çok 07.30-10.00 ile 15.30-20.30 saatleri arasında aranıyor.

Başkent 153 Çağrı Merkezi bu yıl 3 milyon 123 bin 369 çağrının 962 bin 147'sini "başvuru" olarak değerlendirdi. Bu başvuruların 956 bin 235'i ise çözüme kavuşturuldu.

EGO OTOBÜS SEFER SAYILARI ARTIRILSIN TALEBİ

Gelen başvuru aramalarında EGO otobüs sefer sayıları, asfalt, sosyal yardım talepleri ile su sayacı pillerinin değişim talebi yoğun olarak gelen aramalar arasında.

58 bin 791 kişi ile gerçekleştirilen ankette ise vatandaş memnuniyet oranı yüzde 94,54 oldu.

İLGİNÇ TALEPLER GÜLÜMSETTİ

Bankadan kredi çekmek isteyen, kuş sesinden rahatsız olup 'kuşları kontrol altında tutabilir misiniz?' diyen, su faturası için posta kutusunu kontrol ettirmek isteyen vatandaş aramaları ise komik anlara neden oldu.

Bir diğer aramada ise yaşlı bir kişi komşusunun duman gönderdiğini, kendisini zehirlemek istediğini iddia ederek zabıta gönderilmesini talep etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ankara Haberleri