Çankaya Belediyesi İletişim Merkezi çalışıyor

Çankaya Belediyesi İletişim Merkezi, 15 ay boyunca vatandaşlardan gelen talep ve şikayetlerin yaklaşık yüzde 98'lik bir kısmını çözüme kavuşturdu.

Çankaya Belediyesi, oluşturduğu 'Çankaya İletişim Merkezi' ile vatandaşların şikayetlerini ve taleplerini dinliyor ve 24 saat içerisinde sonuçlandırıyor. Merkez,15 ay boyunca 174 bin 483 başvurunun 169 bin 510'unu sonuçlandırarak büyük bir başarı elde etti. Bu sayı başvuruların yüzde 98'lik bir bölümünün yanıtlandığı anlamına geliyor.

VATANDAŞA HIZLI HİZMET

'Çankaya Belediyesi Santrali'ne 186 bin kişi telefonla, başvurdu. Başvurularda çoğunlukla, Fen İşleri, Zabıta ve Veteriner İşleri Müdürlüğü ile ilgili konularda talepler oluşturuldu.

Çankaya Belediyesi Hoş Geldiniz masasında vatandaşların ruhsat işlemleri, imar, dilekçe kabul, mali hizmetler müdürlüğü, imar durum bilgisi, vezne gibi işlemleri 4 dakika gibi hızlı bir süre içerisinde çözüme kavuşturuldu.

360 DERECE HALKLA İLİŞKİLER PROJESİ

Çankaya Belediye Başkanı Alper Taşdelen, yeni iletişim sisteminin çok yönlü, hızlı ve çözüme odaklı bir şekilde işlediğini belirtti. Belediyeyi, vatandaşlardan gelen talep, şikayet ve isteklere odaklanan bir çalışma sistemine dönüştürdüklerini ifade eden Taşdelen, bu halkla ilişkiler projesinin, belediye yönetimini tamamen vatandaşa bırakan bir 360 derece halkla ilişkiler projesi olduğunu söyledi. En son teknolojiyle donatılmış sistem sayesinde halkın talep ve isteklerini hızlı bir şekilde yerine getirdiklerini de vurguladı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ankara Haberleri