EGO Genel Müdürlüğü özür diledi, vatandaşlar sitem etti

EGO Genel Müdürlüğü, bugün öğle saatlerinde yaşanan ve vatandaşları mağdur eden aksaklıkla ilgili açıklama yaptı.

EGO Genel Müdürlüğü, bugün öğle saatlerinde Elektronik Ücret Toplama Sistemine bağlı otobüslerde ve Raylı Sistem İstasyonlarındaki validatörlerde, bankacılık sisteminden kaynaklanan bir sorun yaşandığını duyurdu. Bu aksaklık, kredi kartıyla yapılan geçiş işlemlerinde kısa süreli kesintilere yol açtı.

EGO'nun saha ekipleri, sorunu hızla tespit ederek gerekli müdahaleleri yaptı ve sistem kısa sürede normale döndü. Ayrıca, sorundan etkilenen vatandaşların geçiş ücretlerinin ilgili banka ile yapılan görüşmeler sonucunda kredi kartı ekstrelerine yansıtılmayacağı belirtildi.

EGO Genel Müdürlüğü, yaşanan aksaklık nedeniyle özür dilerken, gösterilen anlayış ve sabır için teşekkür etti. Sistem şu an sorunsuz bir şekilde hizmet vermeye devam ettiğini aktardı.

VATANDAŞLAR AÇIKLAMADAN TATMİN OLMADI

Ancak Ego Genel Müdürlüğü tarafından yapılan açıklama vatandaşları tatmin etmedi. Sosyal medyada EGO Genel Müdürlüğünün yaptığı paylaşıma yorum yapan Ankaralılardan biri sorunun sadece kredi kartında olmadığını öğrenci abonmanı kullanan kişilerin de kartı birden fazla kez okutmak zorunda kaldıklarını belirtti. Bazı vatandaşlar EGO Cepte uygulamasında yaşanan sorunlardan dert yandı ve "Sizin ne ego cepte uygulamanız nede validatörleriniz adam gibi çalışıyor berbatsınız." ifadesini kullandı. Bazı yorumlarda ise yenilenen EGO Cepte uygulamasının vatandaşların işini kolaylaştırmak yerine zorlaştırdığına parmak bastı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ankara Haberleri