Pursaklar Belediyesi Yapay Zekâlı Çağrı Merkezi 'TEDİ' ile hizmet veriyor

Pursaklar Belediyesi, 2022 yılında Türkiye'de teknolojik bir devrime imza atarak Yapay Zekâlı Çağrı Merkezi 'TEDİ' ile vatandaşlara anında cevap vermeye devam ediyor.

Pursaklar Belediyesi Yapay Zekâlı Çağrı Merkezi 'TEDİ' birlikte, vatandaşların birimlerle ilgili soruları, belediye hizmet alanları ve faaliyetlerine yönelik soruları karşılanıyor. Belediye Başkanı Ertuğrul Çetin, teknolojik ortamda vatandaşları işin merkezinde tutup, sorulara anında cevap verebilmek adına 2022 yılında TEDİ'yi hizmete açtıklarını belirtti.

7/24 HİZMET SAĞLIYOR

Çetin, "Türkiye'de bir ilki gerçekleştirerek 2022 yılında Yapay Zekâlı Çağrı Merkezi'mizi kullanıma açtık. Hemşehrilerimiz TEDİ ile 7/24 tüm birimlerimiz, hizmet alanlarımız ve faaliyetlerimiz hakkında bilgi alabiliyor. Bugün olduğu gibi yarında teknolojik alanda yapacağımız çalışmalar ve yatırımlarla çağrı merkezi sektörünün geleceğine yön vermeye devam edeceğiz" dedi.

Vatandaşlar, 0312 551 95 00 numaralı WhatsApp hattı üzerinden gün içerisinde, saat fark etmeksizin 7/24 yol ve kaldırım, park ve bahçeler, vergi işlemleri, cenaze defin işlemleri ve diğer bütün sosyal ve kültürel hizmetlerle ilgili ihtiyaç duydukları sorulara anında cevap alabiliyor. Ayrıca, afet durumlarında vatandaşlara hızlıca ulaşma, ses veya görüntülü mesajlaşma imkânı da sağlanıyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ankara Haberleri