Turanlı, Habertürk'e yaptığı açıklamada, Shell istasyonları dışında da marketler açacaklarını belirterek, bu kararın istasyonlardaki marketlerin önemli bir noktaya ulaşmasından kaynaklandığını dile getirdi. İstasyonlardaki marketlerin ürün çeşitliliği ve sunduğu hizmetlerle araç kullanmayan vatandaşlara da hitap ettiğini vurgulayan Turanlı, marketlerini artık akaryakıttan bağımsız bir iş kolu olarak gördüklerini söyledi.
Shell&Turcas'ın marketlerinin özellikle ürün gamı ve sunum tarzıyla dikkat çektiğini ifade eden Turanlı, bu iş kolunun dünya genelinde ve Türkiye'de son 15 yılda önemli bir gelişim gösterdiğini belirtti. Örneğin, Gaziantep'teki bir organize sanayi bölgesindeki istasyonlarında günlük kahve satışlarının yüksek olduğunu örnek veren Turanlı, bu durumun marketlerinin geniş bir müşteri kitlesine hitap ettiğini gösterdiğini söyledi.
Shell&Turcas'ın önümüzdeki dönemde akaryakıt istasyonları dışında da market açma projeleri olduğunu ifade eden Turanlı, müşterilerine satışa sunacakları ürünler konusunda titiz davrandıklarını ve yemedikleri ürünü müşterilere satmama prensibine sahip olduklarını vurguladı.