Ajet mağduriyetleri bitmiyor: AJet'ten rötar rekoru

Türk Hava Yolları'nın bölgesel havayolu şirketi AJet, İstanbul-Rize seferinde peş peşe 6 kez rötar yaşanması nedeniyle yolcuları mağdur etti.

Sabiha Gökçen Havalimanı'nda saatlerce Rize’ye uçmayı bekleyen yolcular, bu durum karşısında büyük bir tepki gösterdi. Yaşanan anlar bazı yolcular tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedilirken, bazıları da ıslık ve alkışlarla durumu protesto etti.

AJet'in 11.00'da yapılması planlanan İstanbul-Rize seferi, teknik arızalar nedeniyle defalarca ertelendi. Yolcular, başlangıçta 17.30'a aktarılan seferin tekrar 18.10, ardından 18.30, sonrasında ise 19.30’a ve en nihayetinde 22.00'a ertelendiği bilgisiyle karşılaştı. Bu sürekli değişen uçuş saatleri yolcuları öfkelendirdi.

Yolcular, yaşanan mağduriyetin ardından yetkililerle görüşmek için harekete geçti ve tepkilerini daha da yükseltti. Saatlerce terminalde bekletilen yolcular, stres dolu anlar yaşadı. Olay yerine güvenlik gerekçesiyle polis ekipleri çağrıldı. Uçuş sonunda, saat 22.00'da Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan kalkış yapan uçak, 23.45'te Rize-Artvin Havalimanı'na iniş yaparak uzun süren bekleyişi sona erdirdi.

Bu olay, AJet'in teknik arızalar nedeniyle yaşadığı rötarların yolcular üzerinde yarattığı büyük mağduriyeti ve havayolu şirketine yönelik tepkileri gözler önüne serd

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri