6 Mayıs tarihinde 1 milyon 95 bin 250 TL ödeyerek sıfır bir araç alan Burhan Ülgen, bir hafta sonra yaptırdığı ekspertiz sonucunda aracın bazı bölgelerinde boya ve söküp takma işlemleri yapıldığını öğrendi. Bu durum üzerine bayiye başvuran Ülgen, bayiden destek göremediği için aracı zararına geri satmak zorunda kaldı.
Bunun üzerine 8 Haziran tarihinde aynı markadan sıfır bir araç daha satın alan Ülgen, bu sefer 1 milyon 45 bin 250 TL ödedi. Ancak, bu araç da ekspertiz sırasında aynı sorunları gösterdi. Bunun üzerine Ülgen, avukatı aracılığıyla şikayette bulundu.
Ülgen, bayinin kusuru kabul etmediğini, araçların fabrika çıkışlı olarak bayiye teslim edildiğini belirttiğini ifade etti. Yaşadığı maddi ve manevi zarar nedeniyle dava sürecini başlattığını söyleyen Ülgen, en az 100 bin TL zarara uğradığını belirtti. İlk aracını bayiye 1 milyon TL'ye sattığını, ikinci aracı ise 1 milyon 50 bin TL'ye aldığını, bu süreçte sigorta, kasko ve ekspertiz işlemleri nedeniyle de ek masraflara girdiğini anlattı.
Bayiden duyarlılık beklediğini belirten Ülgen, "Maddi ve manevi anlamda bu süreç bizi yordu. Ya bana boyasız, hatasız, sıfır araç verilsin ya da maddi olarak zararım karşılansın" şeklinde konuştu.