Sarp, öncelikle Ajet'in Ankara'da 5, Sabiha Gökçen'de ise 7 yedek uçağının bulunduğunu belirtti. Bu yedek uçaklar sayesinde rötarların minimize edilmesine çalıştıklarını ifade etti. Ancak bu durumun maliyetlerinin yüksek olduğunu ve bunu şu anda düşünmediklerini ekledi. Ajet'in bir saatin üzerinde rötar yapmamak için gayret göstereceklerini vurgulayan Sarp, bu hedefe ulaşıldığında şirketin rötarlarla anılmasının önüne geçmeyi hedeflediklerini dile getirdi.
Bayram dönemi gibi yoğun zamanlarda teknik arızalar ve bakım gereklilikleri nedeniyle uçuşların aksamalar yaşadığını belirten Sarp, özellikle Amsterdam gibi önemli noktalardan gelen uzun bekleme sürelerinin operasyonları olumsuz etkilediğini açıkladı. Bu durumun seyahat planlarını etkileyerek yolcuların tepkisine yol açtığını kabul etti.
Sarp ayrıca, Ajet'in Kahire'ye yönelik uçuşlarının başlayacağını duyurdu. Bu yeni rotanın şirketin büyüme stratejisi çerçevesinde önemli bir adım olduğunu belirtti.