T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI SİNCAN EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
4 KISIM SÜREKLİ İŞÇİ KIYAFETİ ALIM İŞİ İHALESİ mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2023/787573 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI SİNCAN EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI |
b) Adresi | : | Gökçek Mah. 250 Cad. 2/A Sincan /ANKARA 06949 SİNCAN/ANKARA |
c) Telefon ve faks numarası | : | 312 272 62 40 - 312 264 73 03 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı | : | 4 KISIM SÜREKLİ İŞÇİ KIYAFETİ ALIM İŞİ İHALESİ |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | 4 KISIM SÜREKLİ İŞÇİ KIYAFETİ ALIM İŞİ İHALESİ 1. KISIM TEMİZLİK-ÇAMAŞIRHANE-BAHÇİVAN- HASTA YÖNLENDİRME VE HASTA DANIŞMA PERSONELİ 2.KISIM BİLGİ İŞLEM PERSONELİ KIYAFET ALIMI 3.KISIM GÜVENLİK PERSONELİ KIYAFET ALIMI 4.KISIM TEKNİK SERVİS PERSONELİ KIYAFET ALIMI Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | Ankara Sincan Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ayniyat Depo Birimi |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | 1) Yüklenici ile sözleşme imzalanmasına müteakip idarenin siparişi üzerine ilk 15 gün içerisinde, personellerin kıyafetlerinin beden, numara ve ölçüleri; yüklenici firmanın görevlendireceği ehil kişiler tarafından ve personelin görev yaptığı yerde alınacaktır. Sonraki 30 takvim günü içerisinde malzemeleri yazlık ve kışlık olarak peyder pey idarenin isteği üzerine teslim edilecektir. Bu hususta tüm sorumluluk yükleniciye aittir. 2) Teslim sonrası dağıtımı yapılan giyim malzemelerinden ölçüleri uygunsuz, hatalı, kusurlu, defolu, yırtık veya delik malzemeler çıkarsa ilgili firma uygun olmayan malzemelerin yenilerini en geç (10) gün içerisinde teslim edecektir. 3) Yukarıda iki madde halinde belirtilen hususlar kışlık ve yazlık kıyafetler için ayrı ayrı uygulanacaktır. |
d) İşe başlama tarihi | : | sözleşme imzalanmasına müteakiben 5 gün içerisinde başlanır. |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 05.09.2023 - 10:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | Ankara Sincan Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Birimi - Gökçek Mah. 250. Cad. 2/A Sincan - ANKARA |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgelere veya teknolojik ürün deneyim belgesine ait bilgiler. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1. Kamu veya özel sektörde yapılmış her türlü kıyafet alım işi benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (YüzElli) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.