AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ-GÖLBAŞI SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
42 Kalem Diş Sarf Malzeme Alım İşi mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2023/721636 |
1- İdarenin | ||
a) Adı | : | AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ-GÖLBAŞI SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI |
b) Adresi | : | BAHÇELİEVLER MAH. 321. SOK. NO:50 06830 GÖLBAŞI/ANKARA |
c) Telefon ve faks numarası | : | 3124851420 - 3124850499 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı | : | 42 Kalem Diş Sarf Malzeme Alım İşi |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | 42 Kalem Diş Sarf Malzeme Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | Ankara Gölbaşı Ülkü Ulusoy Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi (Bahçelievler Mah. 321. Sok No:50 Gölbaşı/ANKARA |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | Sözleşmenin bir parçası olarak ihale dokümanındaki ihtiyaç listesine göre teslimat yapılacaktır.Teslimatlar işe başlama tarihinden itibaren teslim edilecektir. Teslimatlar sözleşme imzalanmasından itibaren 10 (on ) gün içerisinde kurumla irtibata geçilerek kurum talebi ve stok durumlarına göre teslim edilecektir. Öngörülemeyen durumlar olması halinde idarece en az 10 (on ) gün önce bildirim yapmak kaydı ile idare teslimat programında değişiklik yapma hakkına sahiptir. Siparişlerin yazılı olması şartı aranmaz, telefon ,mail veya faks ile yapılan siparişler en geç 10 (on) gün içerisinde Hastane Tıbbi Malzeme deposunun göstereceği yere teslim edilecektir. (Malzeme teslimatı sırasında firma yetkilisi veya firma tarafından görevlendirilen sorumlu kişi tarafından teslimat yapılacaktır.) İdarelerin ihtiyaç miktarları ihale yetkilisinin onayı ile değiştirilebilecektir. İhale yetkilisi onayı ile ihtiyaç miktarında değişiklik yapılması durumunda ödeme teslim alan idarenin bağlı bulunduğu saymanlık müdürlüğünce yapılacaktır. |
d) İşe başlama tarihi | : | Sözleşmenin yürürlüğe girmesinden itibaren 1 gün içinde işe başlanır. |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 08.08.2023 - 10:30 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | Ankara Gölbaşı Ülkü Ulusoy Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi (Bahçelievler Mah. 321. Sok No:50 Gölbaşı/ANKARA |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgelerine ilişkin bilgiler:
İhale dosyasındaTıbbi cihaz yönetmelikleri kapsamında teklif edilen ürünlerin ihale tarihi itibariyle T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı ve onaylı olması zorunludur. İhale teklif zarfında isteklilerin teklif ettikleri ürünlerin İhale tarihi itibarı ile;
a) TİTUBB’da kayıtlı ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğunu gösterir, her kaleme ait Ulusal Bilgi Bankası internet sitesinden alınmış onaylanmış ürün numarasını gösteren çıktıyı belgelendirecektir. Çıktılarda ilgili kalem numarası belirtilecektir.
b) İstekli ithalatçı veya üretici ise firmasının, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olduğunu, yetkili satıcı ise bayi olduğunu gösteren Ulusal Bilgi Bankası internet sitesinden alınmış çıktıyı belgelendireceklerdir. (Sundukları belge, ana bayi tanımlayıcı numarasını gösteren internet çıktısı olacaktır.)
NOT: Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamı dışındaki ürünler teklif edilecekse, bu ürünlerin söz konusu yönetmeliklerin kapsamı dışında olduğuna dair üreticinin/ithalatçının yazılı beyanı olacaktır. Bu beyan olan ürünler için “a” ve “b” maddelerindeki belgeler aranmayacaktır. Kapsam dışında olduğu belirtilmeyen malzemeler UBB kapsamında sayılacağından UBB ile ilgili istenen belgelerin verilmesi zorunludur.(İsteklilerin yukarıda belirtilen belgelerin içeriğini ve/veya açıklamaları T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasının resmi web sitesinde yapılacak sorgulamada da sağlamaları gerekmektedir.)
c) Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücut Dışında Kullanılan (in vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamında ürün teklif eden istekliler, Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği gereği Satış Merkezi Yetki Belgesini ihale dosyasında sunmalıdırlar.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları: |
1- Teklif Edilen Ürüne Ait Numune: Tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında teklif edilen ürüne ait numuneler, teknik şartnameye uygunluk ve kullanılabilirlik açısından klinik uygulamalarda ya da çekilmiş dişler üzerinde test edilebilecektir. Teklif edilen tüm ürünler için en az bir numune ihale sonrası en avantajlı ilk 2 (İki) tekliften istenecektir. Ayrıca isteklilerin teklif dosyasında verdikleri UBB numaraları ile komisyona teslim ettikleri numunelerin UBB numaralarının aynı olması gerekmektedir. Bütün numuneler firma adının ve ihale bilgilerinin yazılı olduğu bir paket içerisinde Satın Alma Birimine teslim edilecektir. Firma tarafından Numuneler için numune teslim tutanağı hazırlanacak ve firma temsilcisi ile idarenin yetkili personelince imza karşılığında teslim alınacaktır. İhale komisyonunca teslim edilen ürünün teknik şartname hükümlerini karşılayıp karşılamadığı kontrol edilecektir. Teklif edilen ürüne ait numuneler, teknik şartnameye uygunluk ve kullanılabilirlik açısından klinik uygulamalarda ya da çekilmiş dişler üzerinde test edilebilecektir. İhale Komisyonu gerek duyduğunda teklif edilen ürüne ait numuneyi teknik şartname uygunluğunu belirlemek için üniversite veya bağımsız laboratuvarlara analiz için gönderebilecektir. (Analiz ücreti satıcı firmaya ait olacaktır.) Teknik şartname hükümlerini karşılamayan ürünlere ait teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. 2- Teklif Edilen Ürüne Ait Katalog: Teknik şartnamesinde katalog istenilen kalemlere teklif veren istekliler ihale dosyasında teklif ettikleri ürüne ait kataloğ teslim edecektir. Teslim edilen kataloğ teklif edilen ürüne ait olmalıdır. Kataloğ üzerinden teklif edilen ürünün teknik şartname hükümlerini karşılayıp karşılamadığı ihale komisyonunca kontrol edilecektir. (Sundukdukları kataloğda teklif edilen kalem sıra numarası belirtilmelidir.)Teknik şartname hükümlerini karşılamayan ürünlere ait teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. 3- Teknik şartnamesinde; Yürürlükteki mevzuata uygun olarak hazırlanmış Malzeme Güvenlik Bilgi Formu istenilen kalemlere teklif veren istekliler bu belgeyi ihale dosyasında sunulacaktır. (Sundukları belgede teklif edilen kalem sıra numarası belirtilmelidir.) |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.