VOOP: Sağlıklı yaşam trendi alışveriş alışkanlıklarını dönüştürüyor

Sağlıklı yaşam eğilimi, alışveriş tercihlerini yeniden şekillendiriyor.

Yenilikçi ve doğal içerikli ürünleriyle gıda takviyeleri ve kozmetik ürünler sunan VOOP, dünya genelinde yaygınlaşan sağlıklı yaşam trendini ve bu kapsamda oluşan tüketici eğilimlerini analiz etti. VOOP Genel Müdürü Fatih Taban, sağlıklı yaşamın estetik kaygılardan öteye geçip bir yaşam biçimine dönüştüğünü belirterek, sosyal medya etkisiyle bu ürünlere ilginin arttığını vurguladı.

Taban, müşterilerine doğal ve temiz içerikler sunarak yaşam kalitesini artırmayı hedeflediklerini ve her mevsimde farklı ihtiyaçlara uygun ürünler sunduklarını söyledi. Kış aylarında bağışıklık destekleyici takviyelere, yaz aylarında ise cilt bakım ürünlerine olan talebin arttığını ifade eden Taban, bu sezonluk ihtiyaçların sağlıklı yaşam trendinin sürdürülebilirliğini gösterdiğini dile getirdi.

VOOP'un ürünleri arasında en çok talep görenlerin magnezyum, multivitamin ve kolajen olduğunu açıklayan Taban, bu ürünlerin vücut sağlığı üzerindeki faydalarına değindi. Kozmetik ürünlerinde %100 vegan içerikler kullandıklarını ve ürünlerin etik standartlara uygun olarak formüle edildiğini belirten Taban, FDA, CE ve Helal Gıda sertifikaları ile uluslararası standartlara uyum sağladıklarını ifade etti.

Çevreye duyarlı ve sürdürülebilir ambalaj çözümleri kullanmaya özen gösterdiklerini belirten Taban, geri dönüştürülebilir malzemelerin FSC sertifikasıyla temin edildiğini belirtti. VOOP’un hayvanlar üzerinde test yapmadığını ve bu taahhüdünü Peta Vegan Sertifikası ile belgelediğini vurgulayan Taban, markanın her yıl yüzde 100'ün üzerinde büyüme hedefiyle sektördeki payını artırmayı planladığını sözlerine ekledi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam ve Sağlık Haberleri