Başkentli vatandaşın "ANKARAKART Dolum Cihazı" ile imtihanı: EGO'dan çözüm bekliyor!
Ankara'nın çeşitli bölgelerinde, özellikle Banliyö Tren İstasyonları'ndaki "ANKARAKART Dolum Cihazları" (KİOKS) son iki aydır çalışmıyor. Başkentli vatandaşlar, bu arızanın çözülmemesi nedeniyle ulaşım sorunları yaşıyor. Sema Alkan isimli vatandaş, anadolugazete.com.tr'ye ulaşarak sorunlarını anlattı.
ÖZEL HABER:ZAFER ALTUNTAŞ
Sema Alkan isimli bir vatandaş, ALO 153'e ve CİMER'e yaptığı şikayetlerde herhangi bir sonuç alamadığını belirterek cihazların hâlâ arızalı olduğunu ve bu konuda yetkililerden bir geri dönüş almadığını ifade etti.
GELEN CEVAPLAR YETERSİZ
Alkan, EGO ASİS ANKARAKART'tan gelen cevapların yetersiz olduğunu ve yüklenici firma ASİST ile yaptığı görüşmelerde eski cihazların yenileriyle değiştirildiği bilgisini aldı. Ancak, bu bilginin gerekli yerlere iletilmesine rağmen sorun çözülmediğini aktardı.
EGO'dan metro sefer saatleriyle ilgili açıklama!
VATANDAŞ ZOR DURUMDA KALIYOR
anadolugazete.com.tr'ye ulaşarak sıkıntısını ifade eden Alkan, en son 153 Watsapp hattından cihazların çalışmadığı için şikayette bulundu. Ancak ABB'den aldığı cevabın, banka komisyonu ile ilgili olduğunu ve bu durumun kendisinin konuyla ilgili şikayetinin dışına çıktığı belirtildi. Alkan, yaşanan bu karışıklığın vatandaşı daha da zor durumda bıraktığını aktardı.
Ankara Metrosunda 'teknik arıza' sebebiyle seferler durduruldu| EGO'dan ilginç açıklama
EGO’YA ÇAĞRIDA BULUNUYOR
Sema Alkan, ANKARAKART dolum cihazlarının çalışmasının sağlanmasını ve ulaşım mağduriyetinin çözülmesini talep ediyor. Alkan, bu sorunun çözülmesi için EGO yetkililerine çağrıda bulundu.
Ankara Büyükşehir Belediyesine bağlı EGO Genel Müdürlüğü metrolardaki ömrünü tamamlayan eski kart dolum cihazlarını yenilemeye bir süre önce başlamıştı.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.