Konya’nın ‘İletişim Bekçisi’ oldu

İletişim alanında Konya’ya yeni bir soluk getiren ve dijital medyada kendinden emin adımlarla ilerleyen Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğrencisi Almina Yıldız, mesleğini çok sevdiğini söyledi.

Konya’nın ‘İletişim Bekçisi’ oldu
Yayınlanma:

“İletişim Bekçisi” kanalıyla Konya’da markalaşan Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğrencisi Almina Yıldız, bu işi tek başına yaptığını söyledi.

İletişim alanında Konya’ya yeni bir soluk getiren ve dijital medyada kendinden emin adımlarla ilerleyen Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğrencisi Almina Yıldız, mesleğini çok sevdiğini söyledi.

projelerine hız kesmeden devam edeceğinden bahseden Yıldız, Henüz öğrenci olmasına rağmen gerçekleştirdiği çalışmalarla akranlarına örnek olan Yıldız, ayrıca dijitalleşmeyle gelişen gazetecilik hakkında değerlendirmelerde bulundu.

Bfdab Dfbsvx Kopya

SEKTÖRE KATKI SAĞLAMAK İSTEDİM

“İletişim Bekçisi” adında dijital kanalı olan Yıldız, kurmuş olduğu bu kanalın başlama serüvenini anlattı.

Yıldız, iletişim eğitiminin her zaman uygulamaya bağlı bir eğitim olduğunu ileri sürerek üniversiteye gelince sadece derslerine çalışmak yerine ayrıca iyi projeler yapmayı da düşündüğünü söyledi.

Yıldız, “Çünkü bu şekilde sektörde tecrübe edinmeye başlayacağımı düşünüyordum. ‘İlk önce alanla ilgili altyapı oluşturmalı ve mesleğin ne olduğunu çok iyi öğrenmeliyim ki; uygulamayı gerçekleştirebileyim’ diyerek ilerledim. Sektörümle alakalı projeler üretmeyi her zaman çok istiyordum. Ama bunu teorik bilgilerimi geliştirdikten sonra yapmak istedim. Çünkü ‘akademide öğrendikleriniz sektörde hiçbir işinize yaramayacak’ gibi cümleleri çok duymuştum. Bunun böyle olmadığına emindim. Dolayısıyla iyi ki de ilk başta teorik alt yapımı güçlendirmişim. Sonrasında ne yapmam gerektiğine karar verdim. Halkla ilişkiler, imaj ve itibar oluşturmak için yapılan bir meslek olmasına rağmen maalesef belli başlı problemleri var. Halkla ilişkiler sektörünün kendi imaj ve itibarını hak ettiği şekilde oluşturamadığını, hak ettiği saygınlığı elde edemediğini, zaman zaman küçümsendiği gerçeğini gördüm. Sonuç olarak bu konularla ilgili bir proje yapmak istedim ve “İletişim Bekçisi” adında dijital bir medya kurdum. İlk başta belli bir ekipten oluşuyorduk. Ama şu anda işlerimi yalnız yürütüyorum. Mesleğimi çok seviyorum. Bu yüzden İletişim Bekçisi ile sektöre kendimce bir katkı sağlamak istedim.”

Haberin devamı için tıklayınız: https://www.konyayenigun.com/konyanin-iletisim-bekcisi-oldu

Kaynak:Haber Merkezi

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.