Altın gibi parlayacaklar
Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF) ile Altınyıldız Classics firması arasında Milli Takımlar resmi giyim sponsorluğu için anlaşma imzalandı.
Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF) ile Altınyıldız Classics firması arasında Milli Takımlar resmi giyim sponsorluğu için anlaşma imzalandı. İmza töreninde konuşan TBF Başkanı Hidayet Türkoğlu, “Göreve geldiğimiz günden bu yana her yıl bir öncekine kıyasla en az %50’lik sponsorluk gelir artışı sağlamayı başarmış bulunuyoruz” dedi.
Çin’in ev sahipliğinde gerçekleştirilecek Dünya Şampiyonasına katılmak için mücadele eden A Milli Erkek Basketbol Milli Takımımız, Tahincioğlu Basketbol Ligi takımlarından Türk Telekom ile hazırlık maçı oynamak için geldiği Ankara’da önce bir giyim firmasının sponsorluk anlaşmasına katıldı ardından maça çıkıp güzel bir oyundan sonra galip geldi.
12 DEV ADAM DA İMZA TÖRENİNDE YER ALDI
Türkiye Basketbol Federasyonu ve Altınyıldız Classics, Basketbol Milli Takımlar resmi giyim sponsorluğu için 2020 yılı sonuna dek sürecek iş birliklerini, atılan imzalarla taçlandırdı. Türkiye Basketbol Federasyonu Başkanı Hidayet Türkoğlu ve BR Mağazacılık Yönetim Kurulu Üyesi Enis Habif’in katılımıyla Wyndham Ankara Oteli’nin Birecik Salonu’nda bir tören düzenlendi. İmza töreninde A Milli Erkek Basketbol Takımı oyuncularımız da yer aldı.
YÜZDE 50’Lİ SPONSORLUK GELİR ARTIŞI SAĞLADIK
Törende ilk sözü olan Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF) Başkanı Hidayet Türkoğlu, şunları söyledi, “Hem kulüplerimizin hem milli takımlarımızın sportif başarıları sayesinde, Türk basketbolunu, spor ekonomisi içerisinde eşi az görülen rakamlarla desteklemenin memnuniyetini yaşıyoruz. Göreve geldiğimiz günden bu yana her yıl bir öncekine kıyasla en az %50’lik sponsorluk gelir artışı sağlamayı başarmış bulunuyoruz. Bu sayede spora, devletimizin verdiği önemli desteğin yanı sıra özel sektör iş birlikleri ile değer katmanın gururunu hissediyoruz. Tabii ki bahsettiğim değeri sadece rakamlarla ölçmüyoruz. Alanında lider, toplumla buluşma becerisi yüksek, enerjisi basketbolun enerjisiyle uyan özel markalarla bir araya gelmek, bize duygusal anlamda da destek katıyor.”
2020 YILINA KADAR BERABER OLACAĞIZ
“Hepinizin bildiği gibi, spor ve modanın en büyük ortak noktası ilham vermektir. Millilerimiz, gençlere ve genç hissedenlere her zaman örnek teşkil etmiştir. Bu anlamda saha dışında da özgüvenlerini yansıtan ve kendilerini rahat hissettikleri bir koleksiyona sahip olmak onlar için de çok önemli. Bu kapsamda, Altınyıldız Classics markası ile 2020 yılının sonuna kadar sürecek olan, Basketbol Milli Takımlar resmi giyim sponsorluğumuzu, sizlere duyurmanın memnuniyetini yaşıyorum” dedi.
TAKIMLARIMIZ AYNI ŞIKLIĞI YAŞAYACAK
Başkan Hidayet Türkoğlu konuşmasını şu sözlerle tamamladı, “Çoğunlukla A Milli Takımlara verilen giyim sponsorluklarından farklı olarak, sevgili Altınyıldız Classics ekibiyle, çok daha özel bir anlaşmaya huzurlarınızda imza atıyoruz. Bu imzalarla, altyapılarla birlikte, kadın ve erkek toplam 14 milli takımımızın tüm oyuncuları, teknik ve idari kadroları bu şıklığı yaşayacak” ifadelerini kullandı. “Bugüne kadar birçok farklı sportif branşa destek veren BR Mağazacılık Yönetim Kurulu Üyesi Sevgili Enis Habif’e, basketbola olan inançları ve değerli iş birlikleri için huzurlarınızda teşekkür ederek, Altınyıldız Classics ekibine ailemize hoş geldiniz diyorum” diyerek sözlerini tamamladı.
HABİF: BÜYÜK GURUR VE HEYECAN DUYUYORUZ
Başkan Hidayet Türkoğlu’nun ardından söz alana BR Mağazacılık Yönetim Kurulu Üyesi Enis Habif’te şu ifadeleri kullandı, “Türk kumaşını dünyaya tanıtma misyonu ile 1952 yılında çıktığımız yolda, 1997’de Altınyıldız Classics adını verdiğimiz erkek giyim markasını kurduk. Günümüz erkeğinin tüm ihtiyaçlarını karşılayan bir hazır giyim markası olarak, Türkiye’nin en hızlı büyüyen perakende markaları arasında yer alıyoruz. Şimdi de sektördeki 66 yıllık deneyimimizden aldığımız güçle, Basketbol Milli Takımlar kıyafet sponsoru olmanın gururunu yaşıyoruz. Spor, Altınyıldız Classics kültüründe çok büyük bir önem taşıyor. Takım ruhunun, birlik ve beraberliğin öneminin bilinciyle yerel ve milli takımlarımızı desteklemekten her zaman büyük bir gurur duyduk ve duymaya devam ediyoruz” dedi.
A MİLLİ TAKIMIMIZIN YANINDA YER ALDIK
Enis Habif konuşmasını şu sözlerle sürdürdü, “Türk milli basketbol takımları adına 170’i erkek 162’si kadın, 332 adet sporcumuz için özel 12 farklı tasarım yaptık. Bizim için gerçekten gurur verici bir tablo. Türkiye Basketbol Federasyonu ile Milli Takımlar düzeyinde yaptığımız bu iş birliği, markamız adına bir ilk. ‘Bu Takım Bu Maçı Alır’ sloganıyla başlattığımız bu iş birliği kapsamında; sadece erkek sporcuların kıyafetlerini tasarlamak ve üretmekle kalmadık, kadın sporcularımızın da kıyafetlerine Altınyıldız Classics imzasını atarak, Kadın Basketbol Milli Takımımızın da yanında yer aldık” dedi. Habif sözlerini şöyle tamamladı, “DNA’sında sporun her zaman büyük yeri olan bir marka olarak, Basketbol Milli Takımlar sponsorluğundan duyduğumuz gurur ve heyecanın altını bir kez daha çizerken; “Bu Takım Bu Maçı Alır” sloganımızı hatırlatarak, tüm Milli Takımlarımıza başarılarla dolu bir sezon diliyorum” diyerek duygularını dile getirdi.
ANLAŞMA HAKKINDA
Basketbolun özünde yatan genç, dinamik ve sportmen tavrın milli takımlarımızın resmi kıyafetlerinde de yakalanması hedefiyle yola çıkan Türkiye Basketbol Federasyonu ve Altınyıldız Classics, verimli ve başarılı bir hazırlık sürecinin ardından geniş çaplı bir sponsorluk anlaşmasına vardı. 2020 yılı sonuna dek sürecek olan anlaşma kapsamında, Türkiye’nin öncü giyim markası Altınyıldız Classics, hem kadın hem de erkeklerde A seviyeden altyapılara kadar 14 farklı milli takımın oyuncularıyla idari ve teknik heyetleri için özel koleksiyonlar hazırladı.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.