Hilal Masa'dan Gölbaşılı vatandaşlara kesintisiz hizmet
Gölbaşı Belediyesi, Hilal Masa uygulaması ile vatandaşların taleplerini dinleyerek 7gün 24 saat boyunca hizmet veriyor.
Gölbaşı Belediyesi tarafından faaliyete geçirilen Hilal Masa vatandaşların sıkıntı ve sorunlarına çözüm bulmak adına hizmet veriyor. Vatandaşlar tarafından gelen 5 bin 854 isteğin hepsine dönüş sağlandı. İsteklerin 5 bin 851’i ise olumlu sonuçlandırıldı.
Belediyeden belirli talepleri olan vatandaşlar Hilal Masa'ya 7 gün 24 saat boyunca ulaşabiliyor. Hilal Masa'ya ulaşmak için (312) 485 50 50 numaralı telefon hattı ve (501) 485 50 50 numaralı Whatsapp ihbar hattı kullanılabiliyor.
VATANDAŞLA BELEDİYE ARASINDA BİR KÖPRÜ
Gölbaşı Belediye Başkanı Ramazan Şimşek, vatandaşlara hoşgörülü, nezaketli ve saygılı hizmet anlayışıyla yaklaştıklarını ifade etti. Hilal Masa uygulaması aracılığıyla vatandaşların kolayca ulaşabildiği bir iletişim kanalı sağladıklarını belirten Şimşek, bu sayede vatandaşların istek ve taleplerini iletebildiğini ve belediye ile vatandaş arasında bir köprü görevi üstlendiklerini söyledi. Ayrıca, talep, öneri ve şikayetleri telefon ve saha ziyaretleriyle aktif bir şekilde topladıklarını vurgulayan Şimşek, Başkent vizyonuyla çalışmaya devam edeceklerini ifade etti.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.