Keçiören’de yeni eTwinning Projesi

Keçiören’in gözde meslek liselerinden İncirli Şehit Hüdai Arslan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi ile Keçiören Yamantürk Mesleki ve Teknik Anadolu Liseleri 2021-2022 eğitim öğretim yılında da yeni eTwinning projelerine başlıyorlar.

Keçiören’de yeni eTwinning Projesi
Yayınlanma:
Güncelleme:

Keçiören’de geçen yıl uzaktan eğitim sürecinde yaptıkları ve başarılı oldukları “Kodlama Öğrenmenin Yaşı Yok” adlı proje ile eTwinning Ulusal Kalite Etiketi Ödülü alan Keçiören’in gözde meslek liselerinden İncirli Şehit Hüdai Arslan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi ile Keçiören Yamantürk Mesleki ve Teknik Anadolu Liseleri 2021-2022 eğitim öğretim yılında da yeni eTwinning projelerine başlıyorlar.

Bu okulların bilişim teknolojileri Alanı öğrenci ve öğretmenlerinden oluşan ekiplerin katıldığı projede öğrencilerin matematik derslerinde karşılaştıkları zorlukları aşmayı ve bu dersi daha eğlenceli hale getirmeyi hedefleyen “Oynaya Oynaya Matematik Öğreniyorum” isimli eTwinning projesi öğrencilerin hem oyun oynamaları hem de matematik öğrenmeleri esasına dayanmakta.

Ayrıca proje ile öğrencilerin matematik öğrenirken oynadıkları bu oyunları arkadaşları ile de paylaşmaları ve daha çok kişiye matematiği sevdirmeleri amaçlanmaktadır. Proje çalışmaları sırasında öğrenciler iş birliği, takım ruhu, sorumluluk alma, yardımlaşma gibi becerileri geliştirecekler, matematiğe karşı olan ön yargıları aşacaklar, çevrelerine örnek olacak çalışmalar gerçekleştirecekler ve sosyal yönden gelişim sağlayacaklar.

Ulusal ve uluslararası ortaklıklara sahip bu projede ortak olan diğer okullar şunlardır: Kütahya Gediz Selçuklu Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Manisa Selendi Mehmet Akif Ersoy Anadolu Lisesi, Kütahya Atatürk Anadolu Lisesi, İstanbul Beylikdüzü Büyükşehir Hüseyin Yıldız Anadolu Lisesi, İstanbul Avcılar Mehmet Baydar Anadolu Lisesi, Polonya Gdansk Zespół Szkół Sportowych i Mistrzostwa Sportowego im. Janusza Kusocińskiego, Romanya Scoala Gimnaziala Nr. 4, Ramnicu Valcea.

Proje tanıtım çalışması yaparak başlayacak olan faaliyetler, logo ve afiş tasarım yarışması ile devam edecek. Bu ön çalışmaların ardından her ay matematik ile ilgili oyunlar ve öğretim araçları geliştirmeyi hedefleyen proje üyeleri web 2.0 araçlarını da kullanarak faaliyetlerini zenginleştirecekler. Proje sonunda ortaya çıkacak olan ortak ürünler ve final ürünü ile projenin tamamlanması hedefleniyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.