TCDD reklamı sosyal medyayı salladı
TCDD Taşımacılık A.Ş kalıpları yıkan bir reklam filmi hazırladı. Kısa sürede sosyal medyada yayılan reklam binlerce etkileşim aldı.
TCDD Taşımacılık A.Ş kalıpları yıkan bir reklam filmi hazırladı. Kısa sürede sosyal medyada yayılan reklam binlerce etkileşim aldı. TCDD Taşımacılık A.Ş, Yüksek Hızlı Tren (YHT) hesabından yeni bir reklam filmi yayınlandı. Sıkıcı reklam mantığını alt üst ederek kalıpları yıkan, eğlenceli anlayışla oluşturulan reklam filmi kısa sürede dikkati üzerine çekerek sosyal medyada binlerce etkileşim aldı. Sosyal medya videosu, gişe rekorları kıran “Hızlı ve Öfkeli” filmine göndermede bulunarak başlıyor. Telefondan gelen ses, kızı kurtarmak için 4 saatiniz var deyince, 3 arkadaş İstanbul-Ankara arası mesafenin uzun ve sıkıcı olduğundan bahsediyor ve arabayla 4 saatte gitmenin hem zahmetli hem de pahalı olduğu fikrinde birleşiyor. “Hızlı ve Eğlenceli” 3 kafadar, Yüksek Hızlı Tren’le İstanbul’dan Ankara’ya giderek kızı kurtarıyor. Aynı zamanda filmde, TCDD Taşımacılık A.Ş’nin trenlerde sunduğu video ve müzik hizmeti de vurgulanıyor.
GİŞE REKORTMENİ FİLMLER YHT’DE
TCDD Taşımacılık AŞ’nin yolcularına sunduğu YHT Eğlence Sisteminde yolcular, gişe rekortmeni filmleri ve pek çok farklı türde yerli yabancı film, belgesel, spor içeriklerini izleyebiliyor. Rocktan Tasavvufa, Poptan Türküye, TSM’den Klasik Müziğe çok değişik türlerde dünyadan ve Türkiye’den popüler sanatçıların albümlerine ulaşabiliyor. Sadece Business vagon yolcuları değil, trendeki tüm yolcular kendi bilgisayar ya da mobil cihazları ile sistemden yararlanabiliyor.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.