Mamak Belediyesi Halkla İlişkiler Gezici Ekip Birimi'ni kurdu

Mamak Belediyesi vatandaşların şikayet, talep ve önerilerine daha hızlı ulaşabilmek ve vatandaşı yerinde dinlemek için Halkla İlişkiler Gezici Ekip Birimi kurdu.

Mamak Belediyesi Halkla İlişkiler Gezici Ekip Birimi'ni kurdu
Yayınlanma:

Mamak Belediyesi, önemli bir yeniliğe imza attı. Belediye Başkanı Veli Gündüz Şahin’in liderliğinde hayata geçirilen "Halkla İlişkiler Gezici Ekip Birimi", vatandaşlarla daha yakın temas kurarak, belediye hizmetlerinin erişilebilirliğini artırmayı ve halkın taleplerine hızlı çözümler sunmayı amaçlıyor.

mbb-4889.jpg

Belediyenin Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösterecek bu birim, Başkan Şahin'in selamlarını iletmenin yanı sıra, belediyenin sunduğu hizmetlerle ilgili bilgilendirme yapıyor. Ayrıca, bu ekipler Mamak Belediyesi’nin mobil uygulamasını vatandaşların telefonlarına yükleyerek, onları etkinlik ve hizmetlerden anında haberdar ediyor. Böylece, hem bilgilendirme süreci hızlanıyor hem de vatandaşların belediye ile olan etkileşimi güçleniyor. Halkla İlişkiler Gezici Birimi, Mamak sakinlerinin belediyeye ilettiği istek, öneri ve şikayetleri doğrudan ilgili birimlere aktararak, etkili bir çözüm süreci yürütüyor.

mbb-4989.jpg

Halkla İlişkiler Müdürü Gülendam Kaya, bu yeni hizmetin ilk gününde Kartaltepe’de ekibiyle birlikte vatandaşlarla buluştu. Halkla İlişkiler Gezici Ekip Birimi, vatandaşlarla yüz yüze gerçekleştirilen görüşmeler sonucunda talepleri anında çözüm merkezine kaydederek sorunları hızlı bir şekilde çözüme kavuşturmayı hedefliyor.

mbb-5137.jpg

Mamak Belediyesi, mahalleleri düzenli olarak ziyaret ederek, vatandaşların görüş, şikâyet ve önerilerini yerinde dinliyor. Halkla İlişkiler Gezici Ekip Birimi'nin bu ziyaretleri, belediye ile vatandaşlar arasındaki bağı güçlendirmeyi hedefliyor. Ziyaretler sırasında yapılan anketlerle, vatandaşlara belediye hizmetlerinden ne kadar memnun oldukları, son zamanlarda olumsuz bir deneyim yaşayıp yaşamadıkları ve belediyeden herhangi bir talepleri olup olmadığı gibi sorular soruluyor. Bu sayede, belediye hizmetleri hakkında doğrudan geri bildirim alınarak hizmetlerin iyileştirilmesi amaçlanıyor.

mbb-5164.jpg

Halkla İlişkiler Müdürü Gülendam Kaya, ”Vatandaşların görüş ve önerileri, hizmetlerimizi daha iyi sunmamız için büyük öneme sahip” diyerek, Mamak’ın farklı bölgelerinde yapılacak çalışmalarla sosyal belediyecilik anlayışı doğrultusunda hizmetlerin daha da gelişmesini hedeflediklerini vurguladı.

mbb-5003.jpg

Kaynak:Bülten

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.